Szolgáltatásaink

servicesbodyART™

Amikor az erő a tudatossággal találkozik A bodyART™ mozgásanyagát tekintve a jógából veszi fő elemeit amelyhez a gyógytornából, a japán Do In-ból ismert elemeket rendel és speciális légzéstechnikát kapcsol ezzel biztosítva a teljes összhangot az edzés és a relaxáció együttes hatása között. A statikus és dinamikus erőelemek mellett bőven tartalmaz nyújtó és lazító hatású gyakorlatokat is, amelyek pozitívan hatnak testünk rövidülésre és gyengülésre hajlamos izmai számára. Minden gyakorlat kontrollált és tudatos kivitelezést igényel, amelyet speciális légzés alkalmazása segít. A bodyART™ edzéssel fejlődik a hajlékonyág, az erő, az állóképesség, a kitartás, az egyensúlyérzék, a stabilitás, a türelem, a tudatosság, illetve olyan készségek és képességek, amelyek a harmonikus mozgás, a tudatos lét elkerülhetetlen alapjai.

Funkcionális köredzés

Ez az egyik legsokoldalúbb edzésforma változatos eszközökkel és gyakorlatokkal. A köredzés lényege, hogy minden izomcsoportot átmozgat és fejleszt a különböző állomásokon.

A funkcionális edzéstől izmosabb, erősebb, kitartóbb és rugalmasabb leszel. Az edzések alkalmasak izomnövelésre és zsírégetésre egyaránt. A foglalkozások során használt eszközök: kettlebell, TRX, Rope kötéltréner, medicinlabda, fit ball, kézi súlyzók, ugrókötél, agility létra, stb. Bármilyen edzettségi szinten vagy, de akár kezdőként is várlak szeretettel, ha egy jó hangulatú órán szeretnél fejlődni.

 Mobility

A Mobility óra célja a helyes testtartás elsajátítása, és hogy az ülőmunkával járó panaszokat, tüneteket és a rossz mozgásmintákat orvosolja. Ajánljuk az ülőmunkát végzőknek, sportolóknak, azoknak, akik valamilyen sérülés után rehabilitálódnak, és mindenkinek, aki szeretné a helyes mozgásmintákat elsajátítani.

A Mobility órán megdolgoztatjuk a törzset, a farizmokat, javítjuk az ízületek mozgásterjedelmét, és még az önmasszázs hengeres, kislabdás technikáit is megmutatjuk. A Mobility mindenképp ajánlott azoknak, akiknek bokasüllyedése van, fáj a térde, csípője, dereka, válla, nyaka vagy a feje, de az általános gerincproblémákra is remek megoldást jelent ez a mozgásforma.

Spinning

Minden a kerékpár beállításával kezdődik. Az ülést és a kormányt csípőcsont magasságban kell fixálni. Ez a beállítás lehetővé teszi, hogy mind ülve, mind állva kényelmesen, és főképpen hatékonyan lehessen tekerni. Az órán a zene ütemére kell tekerni, és követni kell az edző utasításait, pl.: hegyre fel! Ilyenkor mindenki maga állíthatja be, hogy “milyen meredek” hegyre akar feltekerni. És ebben rejlik a spinning legfőbb erénye: annyira terhelheti magát az ember, amennyire kedve, fizikuma, ereje engedni. No meg befolyásolhatja a terhelést az is, hogy mi a cél, ha valaki fogyni akar például vagy az állóképességét erősíteni, az hajthat jobban, aki éppen csak kerekezni akar egy jót, azért hogy ne puhuljon el, az kímélheti kicsit magát. A ruhánál fontos, hogy kényelmes legyen, és jól szellőzzön, mert bizony alaposan leizzaszthat egy spinning óra. A cipőnél ajánlott a kemény talp, így nagyobb erőt lehet kifejteni.

Kangoo

Egy kangoo aerobik óra nagyjából megegyezik a hagyományos aerobik órák menetével, 10-15 perces bemelegítéssel kezdődik, majd nagyjából 20 perces aerob rész következik, ennek lényege, hogy 170-190-es pulzustartományban végezzük a feladatokat. Ebben a részben harcolunk a zsírok ellen, ilyenkor indul be a zsírégetés, ilyenkor kell a kitartás és az erőnlét. Ez egyénenként változó, de az ugrások nagyságával az edzések intenzitását saját állóképességünkhöz tudjuk igazítani. Az óra második felében következik az erősítés, majd az elmaradhatatlan nyújtás, amit minden izomcsoportra ajánlott elvégezni.

Az órák egyszerű aerobik alaplépés kombinációkból építkeznek, amit egyedül a kangoo cipő viselése bolondít meg, így bárki bátran neki vághat, nem kell tartani a kudarctól. Ha mégsem sikerül pontosan követni a koreográfiát, nem szabad elkeseredni, már akkor is jelentős teljesítményt viszünk véghez, ha a zene ritmusára ugrálunk. Természetesen több szintet különböztetnek meg az edzéseken, haladó csoportokban már igen látványos, összetettebb koreográfiákat is megtanulhatunk.

A kangoo aerobik rengeteg jótékony hatása közül csak a legfontosabbakat említve, használatával jelentősen csökken a gerinc-, a térd- és a boka ízületeinek terhelése, egyúttal a lehetséges sérülések is nagyobb számban elkerülhetőek. A test alsó és felső részére együttesen hat, anélkül, hogy felesleges terhelést jelentene a test számára. Erősíti az immunrendszert, a szívet és a tüdőt. A szervezet oxigén felhasználása átlagosan 25 %-kal több, mint egy szimpla aerobik órán, ez azt is jelenti, hogy kb. 100-250 kalóriát éget el a szervezet 10-15 perc alatt. A kangoo edzések tehát, kortól és nemtől függetlenül mindenki számára egészséges edzési lehetőséget kínálnak.

TRX

A funkcionális edzésmódszereké a jövő! Használd a tested a gépek helyett! A TRX edzés előnyei: rendkívül széles felhasználhatóság,- erőt és állóképességet fejleszt egyszerre, – folyamatosan dolgoznak a stabilizáló izmok.

Az amerikai haditengerészet elit csapata fejlesztette ki, de mára az egyik legelterjedtebb és legnépszerűbb fitnesz eszközzé vált világszerte. A TRX edzés lényege, hogy mindennapi életből vett mozdulatokat használ (guggolás, kitörés, emelés, rotáció) és kapcsol össze aktív erőkifejtés közben. A cél minél több izomcsoportot megmozgatni minden egyes TRX gyakorlat során.

A TRX edzés előnyei: Saját testsúlyunkat felhasználva specifikusan tudjuk megmozgatni a különböző izomcsoportokat, rendkívül széles felhasználhatóság,- erőt és állóképességet fejleszt egyszerre, – folyamatosan dolgoznak a stabilizáló izmok, – férfiak, nők egyaránt használhatják fittségi szinttől függetlenül, gravitáció ellenében dolgoztat, ízület kímélő módon terheli az izmokat, változatos, élvezetes edzést tesz lehetővé, mivel számtalan szögben végezhetők a gyakorlatok, ezért az izolált mozdulatokkal szemben sokkal több izomrostot stimulálnak, esztétikus, funkcionális izmokat fejleszt, rendkívül intenzív edzést tesz lehetővé, ezáltal felpörgetve az anyagcserét! Gyorsan látványos eredményt érhetsz el a TRX segítségével.

Alakformáló óra

A test nagyobb izomcsoportjainak megdolgozása a cél. A legáltalánosabb aerobik óratípus. Az óra 8-10 perces általános bemelegítéssel kezdődik, majd a 35-40 perces program során különböző segédeszközökkel /step lépcső, rugalmas ellenállások, Flexi-Bar, Fit Ball, súlyzó stb./ végezzük a gyakorlatokat. Néhány perces, általános, a megdolgozott izmokra irányuló nyújtással fejezzük be az edzést. Ezzel a teljes testet átmozgató edzésformával tónusosabb izomzatot, helyes testtartást, jó közérzetet érhetünk el. Bárki végezheti edzettségi állapotának megfelelően.

Facebook