Csire Marianna

Csire Marianna
Alakformáló:

Állóképességi, zsírégető edzés, miközben formáljuk a váll-, mell- és hátizmokat, és az alakformáló edzésből nem maradhat ki a has-, comb- és farizmok edzése sem!

Azok számára ajánlott, akik nem tudják követni a bonyolult koreográfiát, illetve nem bírják a kemény állóképességi munkát, de szeretnének formálódni, illetve megszabadulni az esetleges súlyfeleslegtől.

Alapvetően a vázizmokat erősítő teljes testet átmozgató óratípus amely magában foglal erő-állóképességet fejlesztő gyakorlatokat.

Az óra 10-15 perces intenzív bemelegítéssel indul, majd 35-40 percben az egész testre kiterjedően, a nagy izomcsoportok erősítésével foglalkozunk. A gyakorlatok végrehajtásához használunk segédeszközöket, step padot, kézi súlyzót, tárcsás súlyzót, gumikötelet, Soft ball-t, akár felfüggesztéses edzőkötelet is! Az eszközhasználat és az óra felépítése az edzők személyiségétől és a vendégek edzettségétől függően változnak.

Gerinctorna:

Gerincünk egészségének megőrzése érdekében végzett preventív torna.Gyógytornász által kifejlesztett mozgássorozat, amelynek célja a hát, a has,torzs, és a fenék izmainak megmozgatása. A tréning segít a gerinc fiziológiás görbületeit megtartani, a mozgáshiányos és ülő életmódból adódó hát- és derékproblémákat megelőzni, illetve a már kialakult elváltozások panaszait enyhíteni. Mindemellett a helyes testtartás és a tudatos testkép kialakítása, átalakítása, illetve ezek megtartása is fontos szerephez jut.
Az óra első felében az egész testet átmozgató, dinamikus, kifejezetten a gerinc körüli core (törzs)izmok erősítését fejlesztő gyakorlatokat végzünkout zenér, majd statikusabb kitartásos erősítő feladatok következnek a talajon, bevonva a comb, fenék, csípőizmokat is!Gyakorlat vegrehajtasaban hasznalunk: fit ballt,gerincbotot,soft balt,sulyzot,hengert,..stb kiegeszito ezkozoket.

Spinning:

A Spinning program egy szabványosított, edzői vezetéssel, zenére végrehajtott, csoportos teremkerékpározási tréning, amelynek megalkotója Johnny G világhírű amerikai kerékpárversenyző. Ez a mozgásforma kortól és nemtől függetlenül mindazok számára ajánlott, akik szeretik a lendületes edzéseket, és a kerékpározás nyújtotta élményeket.Kiválóbb kardió edzés, mely egyszerre fejleszti a testet és a lelket, a mentális képességeket és az állóképességet is.

Facebook