Faragó Ágnes

Faragó Ágnes
6 éves korom óta rendszeresen sportolok. Szertornával kezdtem, majd karate, társas tánc, ejtőernyőzés is érdekelni kezdett. Ezeket is versenyszerűen űztem. Hobbi sportként belekóstoltam a síelés, a siklóernyőzés, lovaglás élményébe is. Az aerobik mellett másik nagy szerelmem a ló. Jelenleg lovas edzői képzésen veszek részt.
Felnőtt fejjel elmondhatom, hogy azon kevesek közé tartozom, akik elérték gyermekkori álmaikat. Azzal a területtel foglalkozhatok, ami egyúttal a hobbim is.
TF-en végeztem aerobik edzői tanulmányaimat, majd OKJ- s képzésen Fight training,-Fitt ball,-Theraband tanfolyamokkal egészítettem ki.Edzés típusaim
Alakformáló
A legkritikusabb női izomcsoport: has, láb, popsi és kar feszesítő gyakorlatok nagy ismétlésszámban, vidám hangulatban.
Hatékony alakformáló és testtartást javító mélyizom torna, mely kíméli a gerincet és az ízületeket. Javítja az ülőmunka során kialakult rossz testtartást, feloldja a napi stresszhatásokat, testi- lelki felfrissülést biztosít.
Kinek ajánlom?
Ajánlom minden korosztálynak…kezdőknek, újrakezdőknek, idősebb, fiatalabb korosztálynak, valamint azoknak az anyukáknak, akik szeretnék visszanyerni alakjukat a szülés után.
Fő cél:
-Fogyni akarok — társaim sikere motivál
-Edzeni akarom magam, jó legyen a kondícióm — feltűnjön a  külvilágnak is , hogy fittebb vagyok.
-Ki akarok kapcsolódni, jól akarom érezni magam —  Hangulatos terem, jó zene, vidám óra.
-Közösséghez tartozni — mély, tartós barátságok kötődnek,. Egymás után érdeklődünk, kivel mi van? Edzés után megbeszélni, ki hogyan fáradt el, mikor jön legközelebb… 🙂Fight training (alakformáló box)
A Fight training egy intenzív óratípus, ami a karate mozgás formájára épül. Az edésen ütés és rúgás típusok együttes kombinációja után az izom csoportok erősítése következik, Fejleszti az állóképességet, formálja a kar popsi, illetve combizmokat, mindamellett zsírégető hatása is van. Az órán kis súlyokkal dolgozunk.
Kinek ajánlom?
Intenzív óratípus, alap állóképességgel rendelkezőknek ajánlom.Has láb popsi Fitballon
A nőknek kifejlesztett torna, kritikus pontok formálására törekedve, azok karcsúsítására összpontosítva.  Egyszerű gyakorlatok gumikötéllel, Fitt ballal, boka és kézi súlyzó használatával színesítve. Nagyon változatos, hangulatos óratípus.
Kinek ajánlom?
Tökéletes formákra vágyó hölgyeknekKondi step
Alap lépések a step padon, kézi súlyzó folyamatos használatával. A test minden porcikáját megmozgató edzésforma. Dinamikus , jó hangulatú, nem megerőltető, kis ismétlésszámban végzett gyakorlatok, többször ismételve. Zsírégető, állóképesség fejlesztő óratípus!
Kinek ajánlom?
Minden korosztálynak ajánlom, nem megerőltető, ám nagyon látványos változásokat érhetünk el!

Dance aerobic
Kiélheted a tánc adta felszabadult örömöt és ezt megmutathatod másoknak is akár kezdő, akár haladó vagy ebben a műfajban.
Kinek ajánlom?
Minden korosztálynak aki jól szeretné érezni magát fergetegesen jó zenére.

Facebook