Pap Gábor

Gyermekkorom óta folyamatosan sportolok. Általános iskolában a küzdősportok töltötték ki a mindennapjaim, aztán a röplabda. Középiskolás koromban versenyszerűen atletizáltam, majd mellette 16évesen belekóstoltam a testépítésbe. Ekkor eldöntöttem, h sporttal szeretnék foglalkozni. Elvégeztem a testépítés edzői szakot, és TRX edzőként is nyilván vagyok tartva. Már nyolc éve tartok edzéseket (személyi-, és csoportos crossfit órák). A mai napig képzem magam az egyik budapesti egyesületnél tanulom az olimpiai súlyemelést és rendszeresen edzem magam, sajátítom el az újabbnál újabb crosfit-, és funkcionális tréning gyakorlatait, melyeket azután a vendégemen is “kipróbálom”.

CROSSFIT edzések: ezekkel a tréningekkel az a célunk, hogy mind a tíz alapképességben ( állóképesség, kitartás, erő, hajlékonyság, teljesítmény, gyorsaság, koordináció, mozgékonyság, egyensúlyérzék, pontosság) fejlődjünk, tehát erősek, gyorsak és hajlékonyak is legyünk!
Alapelve a “folyamatosan változó, magas intenzitású, funkcionális mozgásokra” épülő edzések.  Fő gyakorlatai a saját testes gyakorlatok (legyél erős magadhoz képest), az olimpiai súlyemelés gyakorlatai (robbanékony erő fejlesztés) és az alap ciklikus mozgások ( futás, evezés, ugrókötél).
Az edzések minden esetben csoportosak, hiszen ugyanazokra a mozgásokra van szüksége minden embernek, csak a teljesítmény szintje más.  Van aki hatalmas súlyokat tud mozgatni, van aki csak a rúddal dolgozik, van aki egy kézzel húzódzkodik, van aki használja a húzódzkodást segítő gumiszalagokat. Mindenkinek olyan személyre szabott terhelést állítok össze, amit biztonságosan végre tud hajtani, de elérjük a megfelelő edzéshatást, ami szükséges a fejlődéshez.

Facebook